poniedziałek, 22 października 2012

F L O P-2012.

W Legnicy odbył się III Festiwal Legnickich Organizacji Pozarządowych.Uczestniczyłem w nim, jako zaproszony gość przez Towarzystwo Miłośników Legnicy.
Wspominałem starą Legnicę, tę z pierwszych dni po wojnie.
Na pamiątkę otrzymałem od organizatorów pamiątkową filiżankę z panoramą miasta.





 Drugim wspaniałym prezentem, który otrzymałem jest album z pięknymi kolorowymi widokówkami Legnicy.Autorem tych prac jest legniczanin Edward Mirowski.
Wspaniale pokazuje uroki zabytków Legnicy.





Piękna i pożyteczna impreza w naszym mieście.Zagościła na stałe w kalendarzu imprez kulturalnych miasta.

Rodzinnie jak zwykle, niedzielne spotkanie.Radek opowiadał o Anglii.
Jeszcze jeden piękny jesienny dzień.

1 komentarz:

  1. Kubek piękny! :), a albumu z widokówkami Legnicy po prostu zazdroszczę.
    Ja osobiście bardzo się interesuję swoim miastem - czyli Siemianowicami Śląskimi - i jego historią.
    Ostatnio zwiedzałam wystawę starych zdjęć z Siemianowic, mam bardzo dużo publikacji o swoim mieście.
    Możliwe że kiedyś wyjdą Siemianowice na pocztówce starej i współczesnej. Bardzo bym tego chciała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń