czwartek, 17 października 2013

PIĘKNA I KOLOROWA.

Szpital.Leczenie, czas jakby biegnie inaczej.Perspektywa patrzenia na życie i codzienność też inna.Zwalniamy, bardziej zastanawiamy się nad życiem i nad sobą.To bardzo potrzebne współczesnemu człowiekowi, zapędzonemu codziennością normalnego życia.To czas,który pokazuje, że są w życiu i inne sprawy, też ważne w naszym życiu.I to bardzo ważne.Pędzenie do przodu i za wszelką cenę to nie jest dla człowieka najlepszym rozwiązaniem.
   Doświadczyłem tego uczucia i ja, przebywając na leczeniu w szpitalu.Pozytywne to było doświadczenie.
   Jestem pod ogromnym wrażeniem pracą pielęgniarek.Stały się one dla mnie wzorem własciwego wykonywania swojego zawodu.Zawsze miłe dla chorych, uśmiechnięte i bardzo serdeczne, to bardzo pomaga chorym w leczeniu.Moje słowa uznania i piękne kwiaty w podziękowaniu.Dla Was, dla Waszego zawodu i dla  Waszemu umiłowania zawodu.
A przyroda, jesienią nas zaszczyca, jej barwami i urokami.Tak to piękna kolorowa polska jesień.Taką lubimy.




                      JESIEŃ JAKĄ LUBIMY!                       PIĘKNĄ I KOLOROWĄ.

2 komentarze:

  1. witam ,
    ze służbą zdrowia mam dużo wspólnego i miło czytac że miło wspominasz pobyt w szpitalu :-)
    życzę dużo zdrówka i dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Rzadko się słyszy pozytywne opinie o pielęgniarkach...
    To mile z twojej strony, że doceniasz ich trudną pracę...
    Jesień na twoich zdjęciach wygląda bardzo pięknie i kolorowo.
    Życzę Ci dużo zdrowia.
    Bardzo dziękuję za odwiedziny.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń