czwartek, 2 kwietnia 2015

MARCOWE WSPOMNIENIA.

Za nami marzec.Pierwszy wiosenny miesiąc.W tym roku był klasyczny, polski. Na przemian raczył nas ciepłem i sporym zimnem i wiatrem.Lubię ten miesiąc...
W marcu się urodziłem.
Najpiękniejsze wspomnienia z młodzieńczych lat mam właśnie z tego miesiąca.
Niezwykły miesiąc.


Dla mnie to miesiąc pierwszych bazi,
symboli wiosny,
uczucia,pamiętnych chwil


To od nich się zaczęło
i trwa do dzisiaj.

Lata się zmieniały,
myśmy stawali się innymi
a one
ciągle takie same.
Pamiętają i przypominają
-jak co roku.

I pierwsze fiołki,
też takie same i zawsze wiosennie radosne.
Przypominają,
wywołują uśmiech wspomnień tamtych, też marcowych dni.

Pamiętam i wspominam.
Dziękuję za wszystkie te lata,
tym pierwszym wiosennym baziom,
niebieskim nieśmiałym fiołkom
i Tobie.
Teraz i zawsze w marcowym kolorycie wspomnień.


 To nasza działka, właściwie żony, która dzielnie o jej posiadanie walczyła.W marcu pochwalić może się już sporymi dokonaniami.Mnóstwo pracy, serca i zaangażowania w to włożyła.A ja, cóż, będę ją wspierał i pomagał w miarę moich sił.Tak jak przez cale życie. I niech nam pięknieje.
To kwiatki z naszego ogrodu działkowego.Pierwsze uśmiech wiosny.Razem z baziami i fiołkami niech nam towarzyszą i niech zawsze nas cieszą.

5 komentarzy:

  1. Eljocie, marzec minął, ale idą święta: wiosenne, radosne.
    I dlatego życzę Ci dużo wiosny w sercu i wokół Ciebie.
    Wiem, że na razie kwiecień przeplata, ale ta wiosna jest w nas!

    Pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eljocie,
    Tobie i Twoim Bliskim życzę spokojnych, radosnych Świąt.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy coś z sobą wspólnego. Lubię działkę, fiołki i też urodziłem się w marcu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.Ciekawe jak jest z rocznikiem, może też ten sam.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękne, wzruszające, romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń