poniedziałek, 19 listopada 2018

SMUTNY DZIEŃ.

Dzisiaj jest smutny dzień, dzień pożegnania z Tobą.
Życie tak ma,że odchodzimy z tego świata.
To zawsze smutek i żal dla tych ,co pozostają
i przeżywają te chwile szczególnie.

Dla mnie to też taka chwila szczególna ,
bo i Ty byłeś dla mnie szczególny, taki  z dziecięcych 
lat i wspomnień,ze skrawków dawnych rodzinnych przeżyć.
Bo te wspomnienia zostaną z nami już na zawsze.

Patrząc na stare zdjęcia, wracają tamte lata,
te nasze lata, beztroskie i tak mocne barwą i uczuciem,
że pozostają ze mną do dzisiaj,bo zawsze
potrzebowaliśmy tego naszego rodzinnego ciepła.

Dzisiaj już więcej bliskich mi ludzi pozostawia nas samych.
Daje w zamian pamięć i wspomnienia.
I właśnie one, mój Drogi Kuzynie pozostaną ze mną
tutaj, na zawsze,aż kiedyś pozwolą nam znowu
razem ,w beztrosce wieczności 
cieszyć się sobą i rodzinnym szczęściem.
Spoczywaj w ciszy ,spokoju i pamięci nas wszystkich.


Zdjęcie sprzed pół wieku, stare i bardzo zniszczone.Dla mnie bezcenne.Moja Kuzynka, która odeszła od nas ponad rok temu i Kuzyn, ktorego tymi słowami żegnam dzisiaj.

3 komentarze:

  1. Wyrazy szczerego współczucia, Eljocie.
    Niechaj spoczywają w Pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczere wyrazy współczucia.
    "Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą"
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łucja wybiegła na przeciw...
    Ludzie odchodzą za szybko, zdecydowanie za szybko. Przykro mi.

    OdpowiedzUsuń