sobota, 2 maja 2020

JA Z PRL-U.

Dla mnie,wychowanego  i żyjącego w czasach PRL-u,maj jest szczególnym miesiącem.Kojarzyć go będę już na zawsze z majowym Swiętem Pracy i pochodami.Stały się one tradycją tamtych lat.Brałem w nich udział najpierw jako uczeń a następnie jako pracujący.To były różne pochody i te radosne i te smutniejsze ale dosyć masowe.Były okazją do przeżywania tych pięknych majowych dni w gronie kolegów, znajomych i współpracowników.Bardzo miło wspominam, dzisiaj po latach ,te czasy.Pewnie prawda jest i taka, że to były lata mojej mlodości i aktywności życiowej a takie chwile zawsze miło się wspomina.A dzisiaj,uważam ,że należy uszanować odczucia takich ludzi jak ja i nie tworzyć na tę okoliczność jakichś spiskowych teorii.Zostawmy ludziom prawo do cieszenia się swoim życiem  i wspomnieniami,tym bardziej ,że miesiąc ten to czas wspominanych matur i wielu wspaniałych imprez sportowych,np.Wyścig Pokoju.To dobry czas w życiu wielu pokoleń starszych dziś Polaków.
   Jedna jest Polska dla wszystkich i tylko w jedności pokoleń i wzajemnym szacunku do swojej tradycji i siebie nawzajem powinniśmy budować jej przyszłość.

PIĘKNE KWIATY DLA BIAŁO-CZERWONEJ!








4 komentarze:

  1. Jak przez mgłę pamiętam tamte wyścigi pokoju, taki powiew Europy w polskiej tv.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisałeś!
    Szacunek!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje wspomnienia. Przeczytałam ten post z dużą przyjemnością. Czerwone tulipany należą do moich ulubionych kwiatów.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń