poniedziałek, 27 maja 2013

MAMIE.

Najpiękniejsze dla mamy,
   najpiękniejsze słowa,
   najpiękniejsze uczucia,
   najpiękniejszą pamięć,
i z okazji Święta i dlatego, że dla MAMY.


Dwie moje mamy, może jedna w dwóch a może dwie w jednej.

Nie ważne jak. Zawsze najważniejsze i jedyne na świecie.



Jedna podarowała mi życie,
druga uczyła jak się w nim znależć.

Obie ważne i obie wspaniale.
Zawsze to Święto będzie przywolywało wspomnienia o nich.


Tylko mamy potrafią zajmować takie miejsca w życiu ich dzieci.

I to jest cały sekret życia i przepiękny  jego urok.
MOJE MAMY...dla Was.

1 komentarz:

  1. Dzień Matki, to piękne święto.
    Wczoraj odżyły wspomnienia...

    Podoba mi się wiersz T. Kubiaka.
    Czy nie będziesz miał mi za złe, że go zamieszczę?
    W zielonych oczach Matki
    Świeci wiosenna łąka.
    Słońce na drzewach śpiewa
    i budzi kwiaty w pąkach.

    W niebieskich oczach Matki
    szepcze kwitnący strumień.
    Tak opowiadać bajki
    to tylko Mama umie.

    W błękitnych oczach Matki
    pogodne niebo fruwa.
    Kiedy zasypiasz - Matka
    jak gwiazda nad snem czuwa.

    A w czarnych oczach Matki
    noc od samego świtu
    okrywa cię skrzydłami.

    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń