sobota, 21 lipca 2018

URODZINY.

Mamo,dziś są Twoje urodziny.
Gdybyś żyła miałabyś 100 lat,piękny wiek.
Niestety nie ma Cię z nami tutaj ale jesteś tam.
gdzie kiedyś znowu będziemy razem:TY, Marian i ja.
Będziemy wreszcie razem,bo nigdy razem nie byliśmy.

Przychodzimy dziś do Ciebie, z urodzinowym prezentem,
okruchem mojej pamięci o chwilach z Tobą, tych których tak
było mało i tych ,ktore pamiętam do dzisiaj.
To taki prezent,ktory wraz z moimi myślami poleci dzisiaj do Ciebie
i który pozwoli ,chociaż na chwilę powrócić do tych dawnych lat.

Mamo, całe życie byłaś ze mną, mimo ,że Cię nie było
Tęskniłem za dotykiem Twych rąk, za każdym słowem, które pamiętam.
Byłaś mi drogowskazem i moim sumieniem ale zawsze byłaś.
I właśnie tę moją pamięć i miłość daję Ci w prezencie,
 choć wiem ,że nie ma takie dobrego prezentu dla Ciebie.
Symboliczną różą wyrażam to wszystko czym dla mnie byłaś za życia
i jesteś nadal każdego dnia, aż po kres mych dni.

Kocham Cię Mamo,najmocniej na świecie i tak to już
zostanie na zawsze.








1 komentarz:

  1. Dziś mama patrzy na Ciebie z nieba i świętuje urodziny między aniołami.
    Modlitwę w jej intencji składam.

    OdpowiedzUsuń