sobota, 31 sierpnia 2013

URODZINOWO.

Kończy się sierpień.Dzisiaj kolejne urodziny mojej żony,kolejne i jak zawsze na schyłek wakacji.Zawsze serdeczne i sympatycznie obchodzone i zawsze z najlepszymi życzeniami.STO LAT!.
Wczoraj urodziny obchodziła moja kuzynka Izabela.Przywitaliśmy ją w "klubie sześćdziesięciolatków".Niech Ci się zawsze dobrze darzy, moja Kuzynko.Bądż zawsze tak bardzo potrzebna nam wszystkim, jak do tej pory.Bez Ciebie ta rodzina nie miałaby takiego kolorytu jaki ma.Jesteś Wielka i tak masz być zawsze.
A lato,lato powoli się kończy,sierpień mówi wakacjom "do widzenia", szkoła przed nami i zbliżająca się powoli piękna polska "pani jesień".Przybrana w kolory owoców i grzybów, pachnąca miętą i pełna kolorowych barw nasyconych nostalgią i wspomnieniami.Piękne kolorowe chwile.
A w górach, w górach powoli też nie będzie już nikogo i tylko wiatr będzie nam przypominał o chwilach ,które były i o chwilach ,które przed nami gdy znowu przyjdzie nasze lato...
...znowu kolejne NASZE LATO!

4 komentarze:

  1. Witaj,
    wszystkiego najcudniejszego dla Żony i kuzynki, ze mnie też sierpniowa dziewczyna, 26 sierpnia skończyłam troszkę lat.

    Miałam być dzisiaj na Śnieżce, ale bardzo źle się czułam i odłożyłam wyjazd.

    Pozdrawiam, JoAnna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia dla solenizantek.Dla mnie sierpień też ważny jest
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione ale szczere życzenia...
    Wszystkiego najlepszego dla solenizantek...
    Lubię zapachy lata. Rozkoszuję się pachnącymi ziołami, owocami i kwiatami. Pragnę zapamiętać cudowne zapachy na długie jesienne i zimowe dni.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń