piątek, 20 marca 2015

URODZINOWO.

To już 69 lat.
Dzisiaj mój urodzinowy dzień.
To kawał czasu za mną i pewnie trochę jeszcze do przeżycia.

Wracam myślami do tamtych dni.
Z rodzicami, półroczny Jan nad rzeką. Jeszcze w obozie na terenie Niemiec.

Tam się urodziłem.
A póżniej już do Polski
Do Legnicy.

Urodzinowy dzień skłania zawsze do wspomnień.
Dzisiaj wracam w mojej pamięci do rodzicow, ktorych ze szczególnym rozrzewnieniem, ciepło wspominam.

 Taki dzień to okazja do życzeń i prezentów.Też sporo ich otrzymałem.Wszystkie cieple i serdeczne.Wszystkie one bardzo mnie cieszą.Bardzo oryginalne otrzymalem od Basi i Krzysztofa.Zostaly one potwierdzone bardzo sympatyczną plakietką z bardzo pięknym i jakże mądrym cytatem.Taki cytat zastępuje wszystkie najcieplejsze życzenia.To wspaniałe i piękne stwierdzenie.

Lubię dostawać w prezencie książki.
Dostałem taki prezent i dzisiaj.
Jest to kolejna pozycja Bogny Ziembickiej.
To taka wspaniała pozycja, taka do zaczytania.
Klimaty takich książek bardzo lubię.


Trochę smutnym jest fakt, że tak rzadko czynimy dzisiaj książkę prezentem.Staje się to takie niemodne.
Nie wiem dlaczego.

Gubimy w ten sposób coś co dla naszego wychowania i ksztalcenia jest bezcenne.Przykra to prawda ale tak to już jest.

Czytanie jest nie na czasie więc i książka staje się towarem mało przydatnym.
Przykre to.Nie uczestniczę w tym trendzie i bardzo dziękuję mojej wnuczce Pauli za ten piękny prezent.

3 komentarze:

  1. piękny prezent, książki są idealnym prezentem ja też tak wujku uważam:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. więc czy prędzej biegnęł dołączyć się do wszystkich urodzinowych życzeń oraz od siebie życzę dużo ,dużo zdrówka i pomyślności na kolejne lata:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego. Zdrowia i uśmiechu. Też lubię otrzymywać książki w prezencie, ale sam wiesz - mało kto je daje.

    OdpowiedzUsuń