środa, 24 czerwca 2015

OJCA DZIEŃ.

Dzień Ojca za nami.

Piękny i wspaniały dzień.

Daje czas na wspomnienia naszych ojców.

Franciszek, ojciec mojego ojca.Fotografia z lat dwudziestych ubieglego wieku.To on dał początek rodzinie na Kijewskiej Maderze, tzn. miejscu urodzenia mojego ojca.To miejsce postrzegam jako rodzinne gniazdo.

Lubię w wspomnieniach wracać do tej historii naszej rodziny.

Urok starych fotografii na tym polega, że wzruszają i powodują ogrom uczuć.Dają możliwość powrotu do dawnych lat.

To mój dziadek.Jestem dumny, że mam go na tym starym zdjęciu.

Nie znalem go osobiście.Jest w mej pamięci,.



Mój ojciec, Edward. Syn wspomnianego Franciszka.

Moja duma i moje wspomnienia o nim i moim z nim życiu.

Nie ma go już z nami.

Pozostaje na zawsze w mojej i nie tylko mojej, pamięci.

 Tak wiele mu zawdzięczam i tak wiele dla mnie znaczył.

Tak wiele jak każdy ojciec dla każdego z nas.

Taki jest urok tego obchodzonego "Dnia Ojca"

Jesteś zawsze w mej m pamięci...Tato.

    Tak bardzo bym chciał aby i moi synowie i wnukowie tak właśnie i o mnie, mówili i pamiętali.
   To przepiękna sztafeta rodzinnych pokoleń dzięki ktorej jesteśmy tymi , którymi jesteśmy .Na zawsze razem w rodzinnych historiach i przeżyciach.Taka jest przecież kwintesencja życia.



1 komentarz:

  1. Wzruszający post.
    Mój Ukochany Tatko też jest w mojej pamięci.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń