poniedziałek, 2 listopada 2015

DZIEŃ NASZEJ PAMIĘCI.

Odeszli na zawsze pozostawiając
rozsypane nasionka wspomnień o sobie
które wiecznie kwitnąc
pomagają prośbie
choć fizyczne zniknęli
w pełni nas nie opuścili
otulają światłem
dotyku wiecznej chwili
ogrzejmy tych
co na zawsze odeszli
płomyczkiem pamięci
bo choć zniknęli
w niej pozostaną nietknięci
Read Full Post »





Dzisiaj dzień szczególny, dzień naszej pamięci o tych ,którzy już nas opuścili ale zawsze są w naszej pamięci.Odwiedzamy nasze cmentarze,palimy znicze naszej pamięci, ustawiamy kwiaty i w chwilach refleksji wracamy pamięcią do naszych bliskich.Ja też tak czyniłem.Byłem z Wami:Katarzyno,Teofilo,Ludwiku, Edwardzie,Agnieszko i tak jeszcze mocno, bo to tylko kilka tygodni,Izabelo.
Wy jesteście tam a my tutaj.Nasze myśli, serca i uczucia są z Wami.I tak jest od pokoleń.Pięknie jest,tak polsko jest.
Nasz piękny legnicki cmentarz jest domem dla wielu z Was a mały w Kijewie dla Ciebie Izabelo.Tam gdzie jesteście, jesteście razem tak jak nasza pamięć o Was.

3 komentarze:

  1. 1 i 2 Listopada to dla mnie szczególne dni.
    Zawsze odwiedzam na cmentarzach swoich Bliskich.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. SĄ w nas, w naszej pamięci.
    I my też będziemy kiedyś w pamięci naszych bliskich...

    OdpowiedzUsuń
  3. W naszej pamięci i modlitwach są nasi bliscy.
    Teraz doszli zamordowani w Paryżu.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń