środa, 31 sierpnia 2016

ROMANTYCZNA.

ROMANTYCZNA,
Moja żona jest dzisiaj Jubilatką,
To jest Jej dzień, taki jedyny dzień w roku,
gdzie wszyscy skladamy jej życzenia i kwiaty,
w którym zawsze myślimy ciepło o Niej, może nawet najcieplej.,
Cieplutko ją serdecznie ściskamy i całujemy,
jako żonę,matkę, siostrę i babcię.
Wręczamy kwiaty i ślemy życzenia,
trafiają się i drobne prezenty.

Ja ,do swoich życzeń, dołączam dzisiaj tę starą fotkę sprzed lat.Jest dla mnie taka piękna i zawsze mnie wzrusza.
Zatytułowałem ją, tak na swój użytek,romantyczna.
Bo tak mi się ona kojarzy.
Niech tak, jak ten romantyzm,towarzyszy Ci radość i zdrowie,zadowolenie i szacunek,poczucie dobrze przeżywanych dni i lat i przekonanie ,że jesteś dla nas wszystkich wspaniałym darem.
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.

    Dzisiaj był również pamiątkowy tort i kwiaty i bardzo wiele serdeczności z naszej strony.




7 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty, wszystkiego najlepszego życzę żonie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczności dla żony...ładnie opisane,napisane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim dużo zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że tak późno przychodzę z życzeniami:
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, DUŻO ZDROWIA!!!!!!!
    Serdeczne pozdrowienia, Eljocie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszelkiego dobra, zdrowia, szczęścia, miłości i pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna fotografia cioci, bardzo romantyczna pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń