sobota, 17 czerwca 2017

WSPOMNIENIA I PAMIĘĆ.

Ważne są wspomnienia i pamięć.Dla mnie też.Bardzo cenię sobie wspominanie rodzinnych wydarzeń i pamiętanie o nich.One tworzą naszą rodzinną historię i tradycję.Pozwalają cementować więzy rodzinne i dają nam siłę by trwać, w codziennym życiu, w pokonywaniu trudności,by cieszyć się tym co teraz i co nasze.Małe rodzinne szczęścia to nasze największe szczęścia.Budujemy z nich naszą siłę i naszą rodową tożsamość.
  Dwie fotografie świadczące o rodzinnym wspominaniu.Dwie Pierwsze Komunie, obie w tym samym miejscu ale bardzo odlegle w czasie.Oba wydarzenia dzieli ponad 60-letni upływ czasu.Miejscowość to wioska na Ziemi Chełmińskiej, Rodzinne gniazdo naszej rodziny.To moja uroczystość i uroczystość naszej Zuzi. Mnie nie zrobiono takiego zdjęcia ,z wiejską drogą w tle, bo wówczas nikt nie miał w rodzinie aparatu.Do fotografa jechało się do miasta.Dla mnie ważny jest jednak klimat i miejsce.One są i pozostaną magiczne dla Zuzi, podobnie jak są dla mnie.Jakże cenne są takie wspomnienia.

2 komentarze:

  1. Też mam taką fotografię "z miasta". Oba zdjęcia są bardzo cenne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje...
    Eljocie, bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń