wtorek, 29 maja 2018

U MAMY.

Byłem u Ciebie.
Przychodzę do Ciebie już od bardzo wielu lat.
potrzebuję tutaj być,
wspominać i pamiętać wszystko to,
co za nami pozostało,,
gdy byliśmy razem.

Nie dane nam było długo cieszyć się tym czasem.
Zostawiłaś mnie, mimo,że to nie było Twoim zamiarem.
Odeszłaś a ja zostałem sam,
bez Twoich ciepłych rąk,serdecznych oczu i pieszczotliwych słów.
Trudne było moje dorastanie,
bez Ciebie-trudne i smutne
i dlatego tutaj bywałem i bywam, bo jak każde dziecko,
potrzebuję Cię mamo.

Te majowe dni przypominają o tym szczególnie.

U Ciebie zawsze jest dobrze i zawsze jesteś w tym miejscu.


Życie toczy się nadal.Ty jesteś w swoim świecie i ja w swoim.
Ale zawsze chcemy być jedno i dlatego tutaj przychodzę.
Jesteś moją Mamą i zawsze w mojej pamięci i sercu będziesz miała szczególne
i niepowtarzalne miejsce.
Bo sama wiesz,że nie ma jak u mamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz