wtorek, 21 stycznia 2020

SZCZEGÓLNY DZIEŃ.

Dzisiaj, w tym dniu szczególnym,
pamięć moja wspomnieniami żyje.
Wracam do Ciebie, Twoich czasów i Twojego ciepła,
Babciu.
Tak wiele już dni i lat minęło,
a Ciebie mi ciągle brakuje, wspomnienia ciągle żyją
Uśmiecham się do nich i widzę Cię znowu,
Babciu.
Twoje spracowane ręce,pełen ciepła uśmiech,
i zawsze szerokie serce dla wnukow.
Nie można tego obrazu zapomnieć,
Babciu.
Dzisiaj już sam w dziadkowym wieku,
sam wiem co to pamięć i ciepło wspomnień
I ciągle mi jeszcze potrzeba Twego ciepła i serca,
Babciu.
Niech sercem swoim i pamięcią o Tobie,
w dniu dzisiejszym ten ślad  zostawiam,
jak najpiękniejszy kwiat, jak moją miłość i pamięć,
Babciu.

Moja, na zawsze w moim sercu i mej pamięci.

1 komentarz:

  1. Babcie to kochane i bliskie osoby, na które zawsze można liczyć.
    Moje Babcie też na zawsze w moim sercu i w mej pamięci.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń