sobota, 13 lutego 2010

JUTRO WALENTYNKI

 
Wszystkim moim przyjaciołom i bliskim  z okazji Walentynek życzę samych serdeczności i odrobinę kwiecistej nadziei na..WIOSNĘ!
DZIĘKUJĘ! 

Za to, że byłeś gdy było tak żle
Za to, że umiesz pocieszyć mnie
Za to, że dajesz światełko nadziei
Za to, że mogę się tobą cieszyć
Za to, że dni moje tęczą malujesz
Za to, że zaufać Ci po prostu umiem
Za to, że rozświetlasz me pochmurne dni
Za to, że dajesz siłę bym mogła dalej żyć
Za to, że jesteś wiatrem w moich włosach
Za to, że całujesz promyczkiem słońca
Za to, że jesteś nawet w moich łzach
Za to, że być dla kogo mam
Za to, że jesteś gwiazdką z nieba
Za to, że dajesz mi to czego nie mam
Za to, że mówisz tyle ciepłych słów
Za to, że uczysz mnie zrozumieć świat
Za Twoje oczy, usta, dłonie, które mogę poczuć na sobie
Za to, że byłeś
Za to, że jesteś
Za to, że jeszcze nie odszedłeś
Po prostu DZIĘKUJĘ!!! 

1 komentarz: