poniedziałek, 31 sierpnia 2015

SIERPNIOWE URODZINY.

        Urodzinowe klimaty.Moja żona i kuzynka w koncowych dniach sierpnia obchodzą swoje urodziny.
Jest okazja do życzeń, rodzinnych spotkań, prezentow i wręczania kwiatow. Miłe rodzinne chwile. Z moją kuzynką Izabelą miałem okazje spotkać się rok temu podczas wakacji. Jesteśmy najstarsi z żyjących członków naszej rodziny.Bardzo lubimy się, łączy nas wiele wspólnych przeżyć i wspomnień.Obecnie trochę choruje i dlatego nasze życzenia dla niej są szczególnie gorące.Dobrego zdrowia moja kuzynko.                                                                                                                                                                                             
                                                 


Dla mojej żony też najcieplejsze życzenia od nas wszystkich a szczególne od synów i wnuków oraz męża.
Niech te symboliczne, letnie kwiaty wyrażają nasze najlepsze życzenia.
STO  LAT  DZIEWCZYNY!

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla solenizantek.
    To miłe, że rodzinnie pamiętacie o swoich imieninach.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze i dużo zdrowia!

    PS

    Ja też jestem z końca sierpnia. :)))

    Pozdrawiam Eljocie Ciebie i Twoją żonę!

    OdpowiedzUsuń