piątek, 8 stycznia 2021

LUBIĘ KSIĄŻKI.

Mamy teraz szczególny okres,który sprzyja czytaniu książek.Więcej pozostajemy w domu więc książka staje się naszą towarzyszką. 

 Bardzo lubię książki,lubię czytać i dostawać w prezencie Uważam,że to wspaniały pomysł na prezent pod choinkęSzkoda,że zanika już jego popularność ale ja jestem zżyty z tą tradycją i bardzo mnie cieszy taki świąteczny upominek.

  Nowe pozycje są od razu czytane i powiększają domową bibloteczkę W tym roku jedna pozycja była nowością a druga to już klasyka literatury światowej.Warto ją było nabyć bo była po promocyjnej cenie.Przy okazji została również powtórnie przeczytana.

  Kocham ten świat,świat książki,to taki odstresacz na współczesne czasyBardzo go potrzebujemy a więć korzystajmy z niego.

  Niech takim będzie ten Nowy Rok,pełen urokliwego życia zamkniętego w fabułę kiążkową.Cóż,zapewne życie napisze inne scenariusze.






 Przy tej okazji odświeżyłem sobie, już dość dawno czytaną książkę naszej szkolnej koleżanki,która w swej książce tak ciekawie wraca do naszych wspólnych przeżyć z czasów szkolnych i do obrazów naszego miasta sprzed lat.Jestem dumny z Bożeny ,że po latach dostarcza nam wspólnych przeżyć i radości.








4 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam czytać, a w samochodzie
    zawsze sobie słucham jakiejś ciekawej powieści,
    którą czyta aktor o fajnym barytonie, np. Adam Ferency
    lub Mariusz Bonaszewski.

    Mam całą półkę książek do przeczytania,
    bo dużo ich kupuję lub dostaję.

    Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to bardzo dobry czas na czytanie książek.
    Cudownie mieć taką Bożenke, też bym taką chciała mieć i poczytać jak ktoś inny widział,miasto w tym samym czasie, w którym ja byłam nastolatką, i przeżywał to na swój sposób. Na prawdę cudownie.
    Może zainteresuje się ta książka ☺️.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego tygodnia życzę 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie.Moja Koleżanka ,Bożena ,napisała kilka książek i warto po nie sięgać.Robię to z przyjemnością.Dobrych dni życzę

      Usuń
    2. To tym bardziej muszę się zainteresować. Pozdrawiam serdecznie 🌺.

      Usuń